2012. január 17., kedd

Ismét öregebbek lettünk egy nappal.... Ma elég nagy nyüzsi volt nálunk, itt volt a "tévésbácsi", bekötni az új tévénket... Erre persze ráment az egész délelőtt, ami ugye azt is jelentette, hogy az uraság kistányérnyi szemekkel lesett és persze nem volt hajlandó aludni egy percet sem, nehogy valami fontos és lényeges dologról lemaradjon. Rengeteg érdekességgel szolgált a mai nap ugyebár, vezetéket kellett a falban húzni, aztán hoztak valami új dobozt is a tévés polcra és persze az új távirányító:-)csupa-csupa jó mókára lehetőség... Ha egy távírányító merő gondatlanságból elérhető helyen marad, nos abból pillanatokon belül játék lesz, mert nem tudod elég gyorsan eltenni, ő biztos, hogy előbb ér oda és máris üti vele a parkettát, szekrényt vagy amit lehet, mindegy csak hangos legyen. De ez azt is jelentette, hogy ma nagyon el is fáradt, mert teljesen össze-vissza volt. Délután azt játszotta, hogy ő egy búgócsiga, mert egyik pillanatban megfordult, hogy felvegyem,a következőben meg már fordult is ki, aztán megint előlről....Kicsit zizzent volt,mert ha letettem azért nyafogott, ha felvettem azért. Igaz rajtam meg nem volt sapka:-) És az is igaz, hogy eddigre már elég sokat veszítettem türelmem tartalékaiból, szóval megígértem őkelmének, hogy megy a lelencbe, ha nem áll le kicsit. Így aztán nagy sírás-rívás után sikerült 28 perc alvást kierőszakolni. És ez tényleg erőszak volt és nem volt több ennél a 28 percnél. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.............. A napközbeni alvás az valami mumus lehet a szemében, mert nagyon nehezen és keveset hajlandó aludni, este 6-kor meg már olyan fáradt, hogy a saját lábában is elbotlik... Kicsit pasi...., gondolom azért lehet ez:-)De most egy kisangyal, mert olyan szépen alszik, hogy az valami csoda:-)Remélem reggelig:-)De ez sem igaz, mert hajnal 3-kor csörög az órája és átkéri magát az én ágyamba az én takaróm alá:-)Még jó, hogy elég nagy a hely:-)