2012. február 3., péntek

Csiga-biga

Halmozottan hátrányos a helyzete Zsebinek az utóbbi két napban, olyan lett, mint egy csiga-biga, húzza a csíkot bármerre jár. Miért is? Egyszerre folyik az orra és csurog a nyála, magyarán, de nem túl szépen fogalmazva taknya-nyála egybefolyik. Felmosni nem kell, mert a kicsávó annyi folyadékot veszít napi szinten, hogy az elég is. Nem mondanám, hogy gusztusos a gyermek látványa, de nincs mit tenni, a bacik még nem mentek mind haza, a fogacskák meg nem várnak, elő akarnak bújni és kész. Mint már említettem volt, hármasával növesztjük őket és máris úton a következő sorozat, szóval 1-2 héten belül már 8 fogasak leszünk. Bezonyám.... És ha már nőttek, hát kötelező őket használni, asszem nincs olyan a családban akit ne harapott volna meg itt-ott:-) De legalább ő élvezi.... baromira élesek a fogacskái. De nem gond, mert tündéri mosollyal enyhíti az okozott fájdalmat:-) Nem lehet rá haragudni.
Szóval, a bacik még mindig itt laknak nálunk, ezért csöppöm nagypárnával alszik, mert ugye a vízszintes helyzet most nincs kedvére, rendesen eldugul a nozija ilyenkor. Ezért szépen fel van polcolva:-). Ezzel addig nincs is baj amíg nem akar megfordulni, de amikor akar, az roppant vicces:-) Gurul ide, gurul oda:-), aztán persze később már én sem vihogok, mert ennek mindig bömbi a vége, mert nem kényelmes a helyzet. Ki is bömbizik? Nekem is kedvem lenne néha, de Zsebi az akinek nem utalják rendesen a levegőjét. Az elmúlt néhány nap igen fárasztó volt, de remélem, hogy már túl vagyunk a nehezén. A bacik is hazamennek egyszer....
Említettem néhány mondattal előbb, hogy a vízszintes helyzet nincs kedvére most, ezt rögtön pontosítom is, mert soha nincs kedvére. Én ilyen elvetemült kölköt még nem láttam, még nincs tízhónapos, de a napközbeni alvás az igazi rémálom. Én már minden okos könyvet elolvastam, de megnézném azt aki ezt a kisbékát le tudja ragasztani napközben aludni félóránál hoszabb időre. Nincs olyan, hogy ne járna keze vagy lába, még kaja közben sem tud megülni nyugodtan a fenekén és mivel a mászás már nagyon megy, nincs akadály....A másik "jó" szokása, hogy mindent megráz, nem kicsit... Elrángatja a helyéről az állókát, a kiságyat, a székeket, mindent.... belekapaszkodik, nekifeszül és már rázza is a popóját. Igazi izompacsirta, olyan izmos, kerek kis válla van, hogy némely testépítő is megirigyelné:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése