2012. április 10., kedd

A SZÜLINAP!

Egy éves lettem én....:-)
Bezony, viharos gyorsasággal eltelt az elmúlt év. A csöpp kisemberből, aki kicsit zűrösen született és akiért aggódni kellett, egy fürge, huncut, örökmozgó kisördög lett:-) Igen, kicsit megijesztett engem egyéve.. Hmmm..... Már bennt lakóként is örökmozgó volt, ennek köszönhetően rendesen körbetekerte magán a köldökzsinórt és az nem volt elég, hogy fojtogatta magát, még a kezét is lekötötte....Persze nem is volt elég levegője egy rendes bömbihez, egyáltalán nem is sírt fel, de szerencsére ennek semmilyen utóhatása nem lett:-) Másnap reggelre már remekül volt, kijöhetett az inkubátorból:-) Aztán persze, hogy ne menjen minden simán őkelme szépen "megsárgult":-) Emiatt 1 teljes napig nem volt hajlandó enni, én meg izgulhattam megint, hogy ha nem kezd el szopizni akkor nem engednek bennünket haza a kórházból, csak később, én meg már nagyon jöttem volna:-) De jól viselkedett ekkor is, mert némi rávezetéssel ugyan, de másnaptól már evett ahogyan kell, ígyhát a rendes 5 nap leteltével haza is jöhettünk végre:-) Itthon már minden simán ment, egy kis tündérbabát kaptunk:-)

Aztán teltek-múltak a hónapok, megtanultunk forgolódni, oldalra, hasra.
Aztán jött a térdre emelkedés és rájött arra is, hogy előrefelé is lehet mászni....-)

Közben persze kibújt 8 fogacskánk és szépen megnőtt a hajunk is és megtanultunk mindenfélét, amit egy ilyen kis csöppnek meg kell tanulni. Sokat énekelünk( Ezt talán az én hangommal nem kellene, de remélem nem lesz káros utóhatása:-) ), sok-sok verset mondunk, vannak kedvencek is, azokat többször kell elővenni. Mesélünk, rajzolunk, játszunk, rosszalkodunk és nagyon - nagyon sok mindent megtanulunk minden egyes nap. Szeretünk enni és szeret pohárból inni, a kanálból a kaja még inkább a padlón köt ki, de nem baj, próbálkozik rendületlenül. Szeretjük a kiflit és a kekszet.

És nem kezdődhet el a nap tejbedara nélkül.:-) Mondhatnám, hogy röviden ennyi az elmúlt év, de ez nem igaz, mert ennél sokkal-sokkal több. Ha kérhet az ember tökéletes kisbabát, akkor én köszönöm, ezt a részt kipipáltam:-) Igen, így van, elfogulatlanság nélkül mondhatnám, hogy tökéletes, mint a tesója, de hol vagyok én elfogulatlan, ha róluk van szó???? Nem baj, mert nekem ők a legszebbek, legokosabbak, leglegebbek:-)))
Az tény, hogy nagyon gazdag volt a mai nap Zsebi számára, mert nem igazán tudta, hogy a sok minden közül mit is nézzen meg, rágjon meg, ráncigáljon meg.-) Volt ideje egész délután mindent alaposan megvizsgálni:-) Meg is tette.-) Egy komoly gépjármű park alakult ki a lakásban, nem nagyon lehetett lépni a sok mindentől, tele lett a gardrób a kacatokkal.-)

Holnap folytathatja az ismerkedést. És ha rendes leszek még a maradék tortájából is kaphat pár falatot.-) Nagyon csúszott neki, aminek örülök, mert én követtem el a szülinapi tortáját.-)
Most persze, mint egy kisangyal alszik, mert ugye rettenetesen fárasztó volt a nap, sok vendég meg minden:-) Pedig hát mindenki őt ünnepelte, vele akart játszani... Szóval a sztárság kivette estére belőle a tartalékokat....Nem baj, reggelre megint tele lesz energiával....
A szülinapja örömére, hogy ő is adjon valamit, ma úgy döntött, hogy ő már tud önállóan járni és ebből bemutatót is tartott, nem kis sikerrel:-) Ezt kaptuk tőle ajándékba.-) Jön-megy, hol kétlábon, hol négykéztérden, valameddig mászik, felkapaszkodik, feláll és megy tovább kétlábon. Vagy esetleg fordítva, elindul, aztán úgy gondolja gyorsabb, ha mászva folytatja az utat, lehuppan és csattog tovább. És persze hihetetlenül büszke magára.:-) A motorral, autóval még csak hátramenetben tud közlekedni, előre még nem megy:-)

Bár az is igaz, hogy mászni is először hátrafelé tudott, csak később váltott irányt. Gondolom ez most is így lesz.
2011. április 9-én 17:25 perckor született 3250 grammal és 55 centivel, ma 2012. április 9-én 10300 gramm és 76 centi. Kicsi vagyok és, majd megnövök én.....:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése