2012. január 22., vasárnap

Kell egy szájkosár:-)

Be kell szereznem egy mini szájkosarat, mert felvágós a gyermek és nagy gyakorisággal használja a fogacskáit és nem csak az étkezések alkalmával:-) De az is lehet, hogy kiírom az ajtóra, mint a harapós kutyáknál szokás a kapukra, hogy " vigyázat harapós baba, belépés csak saját felelősségre". Mindezt persze roppant cselesen műveli, mert mindig azt hiszem, hogy mennyire szeret engem és azért bújik oda hozzám, de többször is előfordult, hogy tévedtem. Kellemetlenül éles fogacskái vannak és nem fél használni őket. Ma olyat harapott a vállamba, hogy ott maradt a nyoma:-) Hát nem voltam boldog, ő meg teliszájjal vigyorogva figyelte, hogy mi a fenéért is fakadok sírva, szóval szépen kiröhögött.... Egyébként tündéri a gyermek:-) Szépen nő a haja, és most úgy tűnik, hogy göndör lesz, kiáll a füle mellett, bár ezt nem szereti, mert csiklandozza a fülét. Először nem tudtam megfejteni, hogy miért vakargatja a fülecskéket, azt hittem, hogy fájnak, de miután eltűrögettem a fürtöcskéket, meg is szűnt a probléma:-) Micsoda dolgokkal kell megküzdeni egy ilyen csöpp embernek? Már az is baj, hogy nő a haja? Nem elég szegénynek, hogy mindig figyelmezteti valaki valamire....például, hogy kapaszkodj, mert megütöd magad ha feldőlsz... Nem hiszi el, de persze nekem van igazam, de ezt most nem büszkeségből mondom, elfelejti a játékra koncentrálva, hogy még eléggé billegális és olyan szépen és szabályosan dől el, mint egy zsák. Nagyon résen kell lenni :-) Kicsit nehéz eset, mert ha az állókában csücsül, akkor az összes kacatkát szórja kifelé, ha szabadlábon van, akkor meg mindent dobál befelé:-) Gondolom ez valami kényszeres dolog lehet az ilyen csöppöknél:-) Neki mindig mindent el kell érni, állni, járni még nem tud segítség nélkül, de ha valamit el akar érni úgy nyújtózkodik, mint a nagyok és lábujjhegyre áll... És ez még nem elég, neki mindent meg kell próbálni elhúzni, eltolni. Megkapaszkodik és nekifeszül, rázza a fenekét és a járókát és a széket már elráncigálja, mázli, hogy a többi cucc túl nehéz:-) Még nő egy kicsit és átrendezi a lakást? Igazi menekülőművész, a pelenkázás lassan kezd fogócskára hasonlítani, mert amint lekerül róla a használt cucc, máris fordul hasra és próbál meglógni, pisis pelus esetén ez nem gond, a másik esetben meg baromira résen kell lennem:-) Gondoltam már rá néhányszor, hogy kellene valami öntapadós pelenkázót beszerezni, csakúgy könnyítésnek:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése