2012. február 20., hétfő

Kell egy zokni? Nem? Nekem sem......

Milyen gyorsan repülnek a napok? Megint azt látom, hogy 5 napja írtam utoljára. Persze nem mindennap telik el úgy, hogy valami újat produkál Zsebi, de szerencsére elég gyakran adatik meg, hogy meglep valami új tudással. Nos, ezen a héten a zoknié a főszerep, pontosabban a meztelen talpaké:-) Bizony, bizony sikerült megfejteni a titkot, hogy hogyan jön le az a fránya zokni a kisbabóca talpairól... és ha már egyszer megtörtént, hát gyakorolni kell, nehogy elvesszen a frissen szerzett tudás. Ő pedig gyakorol rendületlenül, asszem, kábé 150szer kellett csak ma visszahúzni a zoknit a talpára.....

És aki azt hiszi, hogy megoldást jelent mondjuk a harisnya, azt felvilágosítom, hogy téved:-) Igaz levenni még nem tudja - szerencsére, bár gondolom ,csak idő kérdése ez is - de azért megpróbálja, szóval 20 centivel hosszabb a harisnya az eredeti méreténél, mert ráncigálja lefelé....Nagyon élvezi a mezítlábazást, remélem, majd nyáron is ilyen lelkes lesz, amikor már tényleg lehet meztelen talpakkal csattogni.
Roppant érdeklődő gyermek:-) Most éppen a fiókok érdeklik... Nem tanácsos nyitogatni amikor ő is ott van, mert nagyon figyel és utánozza amit csinálsz. Remek, nem kétszer kell elvinni a fiókok közeléből. És persze nem is kétszer fordult már elő, hogy odacsukta az ujjacskákat... Reméltem, hogy ez majd elriasztja, de belátom, tévedtem. Érdeklődése a fiókok iránt továbbra is töretlen.
A mai szép időben  szinte el is felejti az ember, hogy pár napja még szakadt a hó. Rögtön ki is használtuk és mentünk sétálni:-) Nézett ám őkelme, hogy mi is ez:-) Rendesen be is havazódtunk mire végre hazaértünk:-) Aztán még egy kicsit ültünk kinn a hóban... Próbáltam belőle hóembert építeni :-), de a Nagymami lebeszélt róla:-) Érdekesen viszonyult a hóhoz, ha bevittem a lakásba érdekes volt, de kinn a hidegben, brrrr.:-)  
Tegnap délután megtette első, önálló lépéseit:-) Bizony, igaz, szerintem véletlen volt, mert elfelejtette, hogy nem kapaszkodik semmibe, de én kellettem neki, én pedig 3-4 lépésnyire voltam, ígyhát odajött:-) Naná, hogy büszke volt magára, meg is tapsolta magát:-) Már most is résen kell lenni miatta, mert folyamatosan szökésben van, van fantáziám, gyanítom mi vár rám, ha elindul egyedül...... Igazi felfedező, mindent megvizsgál, megkóstol, megráz....Semmi nem lehet biztonságban, a szobanövények rettegnek tőle, ha nem tépheti kézzel, akkor rugdalja őket lábbal:-) Persze tudja ő, hogy a NE, NEM SZABAD mit is takar, de mit törődjön vele, ha kedve van figyel és szótfogad, ha nincs így jártál. Sokat dekkol büntiben, mert ha rászóltam és elengedte a füle mellett, akkor a második húzása után megy a járókába:-) Néha már előre csóválja a fejét, hogy nem-nem.... de ez nem tartja vissza semmitől:-)
Igazi bohóc, és ahogyan nézni tud.... szegény csajok pár év múlva:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése